Skogsröjet The Movie....

Paketet innehöll såklart dokumentären om Skogsröjet 2010, som vi nu suttit och arbetat med sen i september. I söndags för en vecka sedan blev den alltså klar! Vilken otroligt skön känsla. I tisdags fixade vi alla dvdfilmer och omslag till de som ska ha filmen. Var helt fantastiskt kul att få överlämna de klara filmerna! Äntligen liksom. Även om jag känner att jag gärna skulle pilla lite till med filmen, men dessvärre har vi ju haft tekniskt strul 50% av tiden om inte mer. Önskar vi hade haft all tid till bara ren redigering. Men nu på slutet har det flytit på rätt bra och vi känner oss grymt nöjda och glada. Det är nästan så det känns lite tomt. Nu har man sett minst en snutt av filmen minst en gång i veckan så det känns skumt, nästan så att jag vill sätta mig och titta på den när jag kommer hem från jobbet. haha...det är ju bra att man inte är trött på den iallafall. Ska bli intressant och se vad alla tycker om den senare.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!