Veckan...

Som jag skrev igår, tiden bara rinner iväg. Tycker det känn så skumt när en vecka känns som en månad. Det här med total tidförvirrning kan vara lite irriterande. Känns som man inte riktigt har koll. Men det har varit en del under vecka. Började med att jag firade min 31 årsdag i måndags. Shit alltså....31, men jag känner mig yngre än någonsin ;) och sedan har jag läst att de kommit fram till att kvinnan är som mest attraktiv vid 31, så det känns helt ok! Känner mig inte en dag över 25 ;). Iallafall....hade en kanon dag, med superfina presenter som stereo, islandshästridning och pengar.

Resten av veckan har det jobbats och redigeringen av vår kära dokumentär har fortsatt. Vi är inne i renderingsprocessen och det tar tid.

Har skaffat mig wii fit under veckan också så nu jäklar ska jag bli smidig...haha men jag orkar ju verkligen ingenting blir helt slut....men efter några veckor kanske...vi får se.

Kvällen idag har ägnats åt mer firande. Eftersom både min bror, jag och mamma fyller under Januari var vi ute och åt på La Uva. Såååå gott, men jag kan säga att jag nog inte tänker röra mig mycket från soffan under kvällen. Det ser ut att bli fångarna på fortet och senaste twilightfilmen som jag ännu inte hunnit se!

 

Till och med Dizzy har fått en profil på wii fit=)

Kommentarer
Postat av: Fernando de Paz

tack och vi ses igen

2011-01-16 @ 02:52:03
URL: http://www.tapasbar.se
Postat av: MYMiC

förlåt för värsta random kommentaren men fyfan vad söt blogg du har :o

2011-01-16 @ 14:20:45
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!