Alfons....

Äntligen var det dags för en tur på islandshäst ryggen igen, bland det mest avslappande som finns. Fick min käre Alfons igen. Blev ju helt såld på han när jag var där senast, men tanken är väl att jag ska variera mig lite. Sandra o jag tänkte nämligen satsa på att köpa tio-kort, helt fantastiskt bra idé.

Kom hem riktigt lortigt o härlig, med blåmärken på vaderan tjoho och efter en dusch totaldäckade jag i soffan till åskans "härliga" mullrande och regnets smattrande. Jag är dock inte så förtjust i åskan....men sova gick ju bra.
Vilket inte alls var meningen, men nu ska det piggas till så jag orkar åka iväg o handla mig lite onyttigheter till kvällens soffhäng....

Söt Alfons...han har nog ett mer isländskt namn men han kallas Alfons....så mycket lättare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!