Dittan och dattan....

hehe, jag som e så bra och blogga ska uppdatera två bloggar, lysnade. Men Skogsröjet bloggen rullar faktiskt på bra.
Ledig idag så nice...har fått lite fixat och nu blir det mest mys med Dizzy tror jag. Va ledig igår med, men då var det fullfart hela dagen. Fick bland annat håret klippt och det känns sååå kort (fast det är det ju inte), tror att jag äntligen har hittat en frisör som förstår mig och gör som jag säger=). Var iallafall supernöjd.=) Sen gäller det ju att få till det själv med.

Funderar på att införskaffa en volymaster(tror jag den hette). Vilken grej=) volym utan tupering och spray.

Annars har jag pillat med affischen sitter och väntar på att den ska kolla upp på en välsynlig plats är i staden så jag är lite nervös över resultatet...men det åter står att se...Är fan inte långt var nu alltså...


Kommentarer
Postat av: Ida

Ser fram emot Skogsröjet :D

2011-07-21 @ 15:17:21
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, absolut :D

2011-07-22 @ 14:37:59
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!