Sommardagar....

Skönt med sommar och semester...och framför allt skönt att solen och värmen kom tillbaks....ge mig mer!
Har haft fin besök i veckan iform av min minibästis miniBella. Två dagar fyllda med aktiviter...sol, bad, 3D-bio....vi älskar 3D båda två, denna gång var det dags för Kung Fu Panda 2, nu inväntar vi smurfarna i höst.
Har sagt det förr och säger det igen....3D är bäst tillsammans med barn för de lever sin in så mycket i effekterna.

Vi gick på utställningen Dino, men den va väl sådär, som barn (och vuxen) tröttnar på nog snabbt om man inte är väldigt intresserad av dinosaurier och läser allt som står, för den är inte speciellt stor, men det var ändå kul att vara där.

Vi åkte till Söderköping "det här är som vårt sommarställe för vi är här varje sommar" som Izabella uttryckte det. Självklart gjorde vi de obligatoriska momenten när vi är där med: Smultronstället med lyx glass, tufftufftåget och smycketshopping på glitteroutleten. Kanon sommar dagar med världens bästa miniBella=)

 trollskogen som skulle få plats i sängen allihop...lite trångt var det allt

       

Även Purple Production tog en softkväll vid sjön i veckan. Vi skulle ha redigerat film, men bestämde oss istället för att åka ut för ett dopp....det va väl sådär varmt i luften, men till slut så gick hoppade jag i o kallt var det...o då brukar inte jag var någon badkruka.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!