Trött...

Trött, tröttare, tröttast....
ungefär så känner jag mig nu insåg att jag hade en arbetsveckar på 40 timmar plus och denna vecka kommer också gå över 40 timmar, men det är ju självvalt med tanke på att jag tagit på mig massa extra pass. Men var ska man få all tid ifrån till allt annat som behöver göras som är såååå mycket roligare än jobb. Skönt att det snart är dags för semester del 2=). Blir att köra några omgångar med soldansen innan dessa tror jag allt. Har hört att det ska fungera=)...

Skogsröjet möte igår igen, det är nära nu....riktigt nära, tiden kommer gå så fort. Tankarna bara snurrar....som sagt är en del kvar att göra, men jag får göra en sån där berömd lista...listor is the shit ibland=).
Men fan vad kul det kommer bli....vilka band det är i år....nu ska vi bara hinna checka alla kameror.
Längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!