Pö om pö...

Önskar att jag hade mer tid till att blogga, men det har varit ett rejält tempo ett tag, kanske lite för högt, men nu försöker jag att varva ner lite. Dels ska man ju jobba...men det känns som att tiden knappt har funnits till det. Sen har vi, Purple Production styr och ställt med en projektion till Arbis, vilket blev tidspressat. O sedan börjar Skogsröjet närma sig, vilket betyder mer bestyr, men fan så kul det är...

Igår var jag ute med jobbet och firade vår kära kollega som snart fyller 40...mycket trevligt och timmarna bara rann iväg...Söderköping blev målet.

och nu...sitter jag på jobbet o försöker att piggna till går....mja sådär....

Oh vad jag längtar efter att få se W.A.S.P.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!