80-års party...

Izabella kom och intog mitt fort igår eftersom det vankades 40års fest för hennes föräldrar på kvällen. Så vi lekte bort några timmar innan vi gjorde oss iordning för att inta Manesa, för mat, fest och dans. Riktigt kul kväll. Men lite skum på olika sätt. Vissa tråkigheter, som vi som tur va missade då vi avvek i lagom tid. Min bror och company hade dock avslutat kvällen med att supa Lisa Miskovsky under bordet....lyckades eller inte lyckades tror dock de var nöjda med sitt firande. O jag var nöjd med att ha pallat mina älskade skor, the killer heals...(Uppdateras med nån bild senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!