Levande taklampa....

Ok vad är det som gör att en taklampa som suttit i x antal år helt plötsligt får för sig att "nej nu jävlar vill jag inte sitta här längre nu hoppar jag" mitt i natten...ingen aning, men det var precis vad en av mina hallampor fick för sig att göra inatt, creepy...
Så när jag kom ut i den kolmörka hallen möttes jag av ett mörkt tefat i ansiktshöjd, som alltså visades sig vara lampan sOM hängde o dingla i sin sladd. Lite bungyjumpaktigt.
Sen kan man ju tänka att det "bara" är att skruva upp den igen. SURE. Om inte skruvarna vägrar fästa taket såklart, men när jag lämnade hemmet så satte den iallafall på plats efter en stor pärs för jag är nog den svagaste jag känner o tydligen inte speciellt händig i det här läget, men upp det skulle den. O träningsvärken inväntas nu...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!