Min lovely bike...




Jag bara älskar min cykel, verkligen älskar. Idag togs premiärturen för i år. Superbra sätt att transportera sig egentligen. Har alltid gillat att cykla, när man var yngre gjorde man ju det dagligen och det borde man verkligen fortsätta med jämt...men så blir det ju inte för sen man fick körkort så tog latheten över...eller så färdas men helt enkelt längre avstånd också.
Annars är det fullfart hela tiden med allt.... Det är arbete, det är mycket med The Moviemakers och en eventuell företagsstart och sedan älskade Skogsröjet och nu är det bara 3 månader kvar!!! Så hej marknadsföringsväxel. Men det ger så otroligt mycket och är så grymt kul så det är det värt. Har dock hunnit njuta en del av solen med. Försöker ta till vara på den så jag får mitt d-vitamin och visst lite brunhet har fastnat...*gilla* Mer sol och värme =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!